Problem ukłądu doładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcin 185
    Classic
    • 2013
    • 6

    Problem ukłądu doładowania

    Powitać co do poczty to babka jednak dobrze policzyła. Gabaryt B, bo wysokość przekroczona o 5 mm :evil:
  • Lukasz-46
    Classic
    • 2011
    • 7

    #2
    Problem ukłądu doładowania

    Witam jestem posiadaczem Skody Octavia I, 19TDI, 90PS z 1999 roku. Mam duży problem z układem doładowania. Konkretnie, auto przy podwyższonej wilgotności, nie wkręca się na obroty. Odczucia moje jakby turbina nie działała. Jednego dnia auto pracuje normalnie a drugiego nie wkręca się na obroty, maksymalnie do 3 tyś.
    Najpierw wymontowałem turbinę, dałem do wyczyszczenia. Nic nie pomogło. Podłączyłem auto do komputera, który nie wyrył żadnego błędu, więc zacząłem szukać.
    Wymieniłem filtr paliwa, przepływomierz. Żaden z tych zabiegów nie przyniósł pożądanego efektu.
    Proszę o pomoc.

    [ Dodano: Pią 31 Sty, 14 22:10 ]
    Witam jestem posiadaczem Skody Octavia I, 19TDI, 90PS z 1999 roku. Mam duży problem z układem doładowania. Konkretnie, auto przy podwyższonej wilgotności, nie wkręca się na obroty. Odczucia moje jakby turbina nie działała. Jednego dnia auto pracuje normalnie a drugiego nie wkręca się na obroty, maksymalnie do 3 tyś.
    Najpierw wymontowałem turbinę, dałem do wyczyszczenia. Nic nie pomogło. Podłączyłem auto do komputera, który nie wykrył żadnego błędu, więc zacząłem szukać.
    Wymieniłem filtr paliwa, przepływomierz. Żaden z tych zabiegów nie przyniósł pożądanego efektu.
    Proszę o pomoc.

    Komentarz

    • Udesky
      RS
      • 2007
      • 1692
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Poczytaj o Notlaufie, sprawdź wężyki podciśnienia (może któryś spadł lub sparciał i jest nieszczelny), zawór N75, sztanga itd.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz

      • prodmg
        Drive
        • 2013
        • 59

        #4
        Tak jak kolega pisal : sprawdz wezyki od podcisnienia u mnie w audiku byl podobny problem i winowajca sparcialy wezyk ruszony podczas innej naprawy

        Komentarz

        • Lukasz-46
          Classic
          • 2011
          • 7

          #5
          Zamieszczone przez Udesky
          Poczytaj o Notlaufie, sprawdź wężyki podciśnienia (może któryś spadł lub sparciał i jest nieszczelny), zawór N75, sztanga itd.
          Wężyki podciśnienia również wymieniłem.

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Zrob logi dynamiczne bo błądzisz po omacku.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Lukasz-46
              Classic
              • 2011
              • 7

              #7
              Zamieszczone przez przemik
              Zrob logi dynamiczne bo błądzisz po omacku.
              Nie bardzo rozumie co to znaczy logi dynamiczne, możesz mi to wytłumaczyć.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Diagnostyke przy pomocy VAG/VCDS. Test dynamiczny[logi].
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                Pracuję...